"Donationer i den lybiske Bergenfahrer testamente på Bryggen i Bergen"

Foredrag af Dr. Sigrun Høgetveit Berg, Associate Professor in Medieval History at UiT

Tirsdag 11. oktober 2022,  kl. 13:15 - 15:00

Aarhus Universitet, Nobelparken, bygning 1461-516

Agnes S. Arnórsdóttir

Deltag i dette foredrag af Dr. Sigrun Høgetveit Berg omhandlende donationer i den lybiske Bergenfahrer testamente på Bryggen i Bergen.

"Testamentmaterialet etter dei lybkse hansakjøpmennene til Bergen er – i norsk sammenheng – eit unikt inntak til økonomiske og sosiale forhold i byen gjennom seinmiddelalderen. På mange vis er det i tillegg hovedkildene til det vi veit om det religiøse landskapet i Bergen, for testamenta inneholder meir enn 700 enkeltdonasjonar til ulike navngitte kyrkjer, kloster og hospital. Testamenta er også rike på veldedige gaver til fattige og trengende. Kva slags type donasjonar gav dei tyske kjøpmennene og til kva for institusjonar?"

Se plakaten for foredraget.