Prøv bueskydning med Middelaldercirklen!

Middelaldercirklen er græsrodsbevægelsen til CVM og vi vil derfor gerne gøre reklame for deres første arrangement i år.

Tirsdag 27. september 2022,  kl. 14:30 - 16:00

Åbrinkvej 7, 8000 Aarhus C

Foreningen Middelaldercirklen

50 DKK

"Nu har I mulighed for at prøve en af middelalderens mest ikoniske våben, nemlig buen, når vi tirsdag d. 27. september kl 14.30-16.00 besøger Aarhus Bueskyttelaug. Der skal vi give os i kast med at skyde med bue og pil for den nette sum af 50kr. Fornøjelsen koster normalt 200kr, men vi i Middelaldercirkelen er i gavehumør, så I skal kun betale 50kr pr snude! Det kommer til at foregå udenfor så hop i det varme tøj, tag dine venner under armen og glæd jer til en hyggelig dag med os. Vi glæder os til at se jer!

Praktisk info: folk fra alle studier er velkommen og man behøver ikke være medlem af Middelaldercirkelen for at deltage. Det er udendørs, så tag noget varmt og forholdsvis tætsiddende tøj på samt gode sko. S.U. senest d. 21. september.
Betaling: send 50kr på 60591081 inden d. 21. september, og meget gerne før."

Link til facebookbegivenheden.