Kandidatfejring på Historie og Klassiske studier 2023

Fredag 29. september 2023,  kl. 13:30 - 17:00

Aulaen og Antikmuseet

Afdeling for Historie og Klassiske studier

Fredag den 29. september 2023 fejrer Afdeling for Historie og Klassiske studier deres færdige kandidater ved et arrangement startende i Aulaen kl. 13.30 med velkomst af afdelingsleder Nina Kofoed.
Herefter holder Helle Strandgaard Jensen årets festtale under overskriften "Røde Cirkeline, satanistiske Onkel Reje, ”woke” Gurli Gris og racistiske Pyrus. Hvorfor skændes vi om børne-tv og hvad kan historikere bidrage med, når debatten går bananas?”
Arrangementet sluttes af med oplæsning af årets kandidater samt deres specialetitel og overrækkelse af gave til hver enkelt.

Efterfølgende inviterer afdelingen kandidaterne og deres familie til reception på Antikmuseet.

Arrangementet i Aulaen er åbent for alle interesserede, mens receptionen kun er for inviterede og kræver tilmelding https://cas.au.dk/fileadmin/cas/Afdelinger/Historie_og_Klassiske_Studier/Invitation_kandidatfejring_2023_-_med_tilmeldingslink.pdf