Deger, J.
, Coffey, V. B., Kingston, C.
, Lowe, S. J. & Stefanoff, L. (2024).
Epistemic attunements: Experiments in intermedial anthropology.
The Australian Journal of Anthropology,
35(1-2), 3-19.
https://doi.org/10.1111/taja.12492
Lei Sparre, S., Nielsen, S. H.
, Fredslund, J., Bertram-Larsen, P., Bæk, L. K.
& Sørensen, J. K. (2024).
Fra migrant til SOSU-Aspirant: Uddannelse og rekruttering af herboende migranter til ældreplejen. Århus Universitet.
https://doi.org/10.7146/aul.535
Rasmussen, A. E., Stenbjerg, M., Lund, J., Mikkelsen, S., Pedersen, M., Randrup Pedersen, T. & Schierup, S. (2024).
KRIGER: udstillingskatalog. (1 ed.) Moesgaard Museum, Jysk Arkæologisk Selskab.
Jensen, R. T., Balslev, A. L. M., Grønbæk, T. B., Kusk, M. L., Lund Mortensen, E., Sørvad Søgaard, M.
& Rytter, M. (2024).
Kvoteflygtninge, religion og nye fællesskaber: En undersøgelse af congolesiske kvoteflygtninges inklusion og deltagelse i kristne menigheder.
https://cas.au.dk/fileadmin/ingen_mappe_valgt/3_Kvoteflygtninge_religion_og_nye_faellesskaber.pdf
Gurrumuruwuy, P., Deger, J., Guruŋulmiwuy, E.
, Coffey, V. B., Balanydjarrk, M. & Balpatji, W. (2024).
Luŋ'thun: Sand, saltwater, and collaborative attunements.
The Australian Journal of Anthropology,
35(1-2), 27-38.
https://doi.org/10.1111/taja.12494
Nielsen, M. V., Gram-Skjoldager, K., Bjerring, J. C., Johannsen, N. N., Tørring, M. L., Erslev, T. & Larsen, S. A. E. (2024).
Research assessment 2018-2023: Self-assessment Report from the School of Culture and Society, Aarhus University . Aarhus University.