Informationsmøde for Ph.d.ansøgere

Forskeruddannelsesprogrammerne Antropologi, Internationale Studier og Religionsvidenskab, Historie, Arkæologi og Klassiske Studier samt Teologi, Filosofi og Idéhistorie afholder sammen med ph.d.-administrationen, Arts, fælles informationsmøde for forårets ph.d.-ansøgere.

Tirsdag 19. februar 2013,  kl. 10:00 - 11:00

Aarhus Universitet, bygning 1461, lokale 516, Aarhus C.

Fristen for ordinære ansøgninger er 15. marts 2013: http://talent.au.dk/phd/arts/open-calls/

Mødet afholdes tirsdag 19. februar 2013 kl. 10.00-11.00 på Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Jens Chr. Skous Vej 5, bygning 1461, lokale 516, 8000 Aarhus C.

Mødet afvikles af forskeruddannelsesprogramleder Nina Koefoed, Institut for Kultur og Samfund og ph.d.-teamleder Anna Louise Plaskett, ph.d.-skolen, Arts