Ph.d.- forsvar: Bo Bergholdt Grymer

Cand.theol. Bo Bergholdt Grymer forsvarer sin ph.d.-afhandling: Tro og Ontologi. Et luthersk grundproblem. En undersøgelse af forholdet mellem tro og ontologi i luthersk teologi på baggrund af Oswald Bayer og K.E. Løgstrup.

Oplysninger om arrangementet

Fredag 8. marts 2013,  kl. 14:15 - 17:15

Aarhus Universitet, bygning 1441, auditorium 1, lokale 012

Cand.theol. Bo Bergholdt Grymer forsvarer sin ph.d.-afhandling:

Forsvaret finder sted d. 8. marts 2013 kl. 14.15-17.15 på Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Tåsingegade 3, bygning 1441, auditorium 1, lokale 012.

Bedømmelsesudvalg:

• Lektor Else Marie Wiberg Pedersen (formand), Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund.
  • Professor/Prodekan Kirsten Busch Nielsen, Københavns Universitet, afdeling for Systematisk Teologi.
  • Professor/Dekan Trygve Wyller, Oslo Universitet, Det Teologiske Fakultet.

Hovedvejleder:

• Lektor Bo Kristian Holm, Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund.

Forsvaret ledes på dansk af forskeruddannelsesprogramleder Morten Raffnsøe-Møller, Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund.

Afhandlingen ligger til gennemsyn hos Aarhus Universitet, Institut for Kultur og Samfund, Jens Chr. Skous Vej 3, bygning 1451, 3. etage (sekretariatet)