SIDSTE UDKALD FOR BESTILLING AF GRATIS SIKKERHEDSKALENDER

Vi oplever pt en stor interesse for sikkerhedskalenderen rettet mod danske kvægbedrifter med internationale medarbejdere. Vi har netop nu kun 50 eksemplarer tilbage, som stadig venter på at blive sendt afsted til danske kvægbedrifter og andre interesserede.

Kalenderen er gratis og kan bestilles her https://cas.au.dk/om-instituttet/afdelinger/antropologi/mantra/samarbejder/migranters-sikkerhed-i-landbruget/kalenderbestilling.

Bestil inden d. 8. december 2023, hvis du ønsker at modtage kalenderen før årsskiftet.

Sikkerhedskalenderen er et dialogredskab, som skal understøtte samarbejdet om sikkerhed blandt landmænd og internationale medarbejdere på danske kvægbedrifter. På den måde håber vi, kalenderen kan medvirke til at nedbringe antallet af arbejdsulykker i det danske landbrug.

Sikkerhedskalenderen er udarbejdet af SEGES innovation og MANTRA, Aarhus Universitet – samt med input fra landmænd såvel som internationale medarbejdere.